Alla inlägg under februari 2016

Av en-crossfitnewbies-tankar - 8 februari 2016 08:53

Det här med att äta "rätt" har alltid funkat till och från för mig.

Jag har svårt att låta bli socker, men ihop med familjen lyckades jag hålla mig ifrån det vita

giftet i en hel månad 👍

Nu är månaden över och dessvärre slank ner en hel del socker denna vecka  🙈

Matmässigt äter jag rätt så bra, men ska försöka få i mig bättre kolhydrater som tex bönor istället för att äta potatis hela tiden.

Men det absolut är svårast för mig är att planera mat att ta med när vi flänger och far, blir ofta någon skräpmat i farten och det är verkligen inte bra, så planeringen måste bli bättre 👊



Träningen under veckan har funkat bra och lusten är definitivt tillbaka 😊

Jag har hunnit med hela fem pass på boxen, en PW i solen och ett pass hemma i "vår Box" 😊






Denna vecka startar med ett benpass och fortsätter med snatch, cleans och minst en teamwod 👍😊



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards