Alla inlägg den 7 januari 2016

Av en-crossfitnewbies-tankar - 7 januari 2016 22:59

Som ni förstår av namnet på bloggen så kommer innehållet här handla om crossfit.

Jag började min tränings "resa" på gymmet för ca 25 år sen och har sedan dess avverkat dans, aerobics, stepup, bodypump mm mm.

Träning har alltid funnits i mitt liv i någon form och jag har alltid haft ett stort behov av att röra på mig.

Så när min man och jag på en resa i Grekland lärde känna ett tränande par som inte kunde sluta prata om crossfit så bestämde vi oss för att prova.

Det var för 7 månader sen.

Tror det tog tre gånger sen var jag fast, hooked och förälskad i träningsformen.

Crossfit får en att kliva utanför sin comfortzone, att våga göra saker man inte gjort förut, med vikter man inte ens drömt om att lyfta förut.......

Men, mitt första inlägg borde rimligtvis innehålla en presentation av mig själv, inte sant?!

Nåväl, håll till godo;

Tjej, brud, kvinna snart 50 (ja, jag vet gammal som gatan)

Gillar att hänga med familjen och att träna, suck, nu låter mer som en kontaktannons än som en presentation, jag suger verkligen på det här.

Tycker vi hoppar presentationen och så får ni lär känna mig längst med vägen, vad sägs om det?





Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards