Alla inlägg den 17 januari 2016

Av en-crossfitnewbies-tankar - 17 januari 2016 09:14

 

Jag har såklart försökt få alla mina vänner, bekanta och helt okända människor så som min frissa, tjejen på Ica mfl att testa crossfit och vissa av dom här människorna måste ju tro att man är komplett galen, och att det enda man pratar om är crossfit 😁🙈😂




Hur som helst, en av mina vänninor (som redan vet att jag är galen;) hängde med en söndag på prova-på passet och hon 

gillade det direkt.

Blir ju tyvärr lite långt för henne att åka till vår Box så hon har börjat på en som ligger närmre henne, och i fredags 

hängde jag med henne och gäst-tränade där 😊

Ett Riktigt jobbigt och roligt Fredagspass, och en jätte härlig stämning på boxen med supertrevliga människor.....

Men borta bra, hemma bäst såklart ❤️





I dag står en teamwod på MIN Box på schemat, och jag har lyckats få med mig både frissan och tjejen på Ica idag, superkul både för dom och mig 😊




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards